Wij bij huidkliniek Derma Sensation focussen niet alleen op klanttevredenheid maar ook op klantenthousiasme. Wij willen niet een 6 of 7 halen bij onze klanten. Nee, wij willen bij iedere klant minimaal een 9 scoren. Daarom zorgen we ervoor dat onze klanten door de gehele organisatie centraal staat. Om op de klantenenthousiasme te focussen zorgt deze voor ontwikkeling, iedereen binnen onze organisatie is er op gefocust om elke dag de klantbeleving te verhogen. Dat betekent dat de kwaliteit van de behandelingen hoger wordt, dat de dames bij de receptie continu op zoek zijn om de klanten helemaal in de watten te leggen en de behandelaars op zoek zijn naar de ideale en op maat gemaakte behandelingsprocessen om onze klanten te dienen! We kunnen hierover lang praten, maar laten liever onze klanten aan het woord:
Naast de geweldige reviews die we op google, facebook en zorgkaart NL ontvangen, hebben we van deze lieve klant per kaart een review gekregen over hoe tevreden zij is met onze behandelingen.